Contact

Grijpt de pijn je naar de keel? Heb je een hard hoofd in het herstel van jouw klacht? Of loop je vast in je dagelijks functioneren? Als jij weer met plezier wilt participeren in de maatschappij, dan is het tijd op jouw probleem aan te pakken. Wij helpen jou daarbij!
Vul hieronder ons contact-/afspraakformulier in. Binnen 24 uur (op werkdagen) nemen wij contact met je op. Samen kijken welke therapie past bij jouw klachten.

Welke behandelingen worden vergoed door de zorgverzekeraar?

Fysiotherapie wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Kijk voor meer specifieke informatie op onze pagina ’Waar zijn we goed in?. Check altijd je verzekeringspolis voor de voorwaarden of neem contact op met je zorgverzekeraar!

Met welke zorgverzekeraars hebben jullie een contract?

Wij hebben met veel verzekeraars een contract. Met Salland, Eno, EUCARE, AEvitae en Caresq hebben we geen contract.
Twijfel je of wij een contract hebben met jouw verzekeraar? Op de website van je zorgverzekeraar (kijk bij zorgzoeker of zorgvinder) is dit altijd na te gaan.
Onze hoofdlocatie zit in Almelo aan de Zilvermeeuw. Deze komt hoogst waarschijnlijk naar voren; dit betekent echter niet dat de locaties in Enschede en/of Hardenberg niet meetellen.

Wat zijn de kosten van een behandeling?

Op onze pagina ‘Tarieven’ vind je hierover veel informatie. Neem bij vragen of voor meer informatie contact met op ons.

Wat zijn jullie openingstijden?

Onze openingstijden verschillen per locatie.

ZGT Almelo : maandag, dinsdag en woensdag van 8.30 – 18uur
donderdag 8 – 18uur, vrijdag 8 – 13uur

Enschede – Eeftinksweg 13 : maandag 13 – 20uur, dinsdag 8.30 – 18uur, woensdag 8.30 – 17uur
donderdag 8.30 – 17uur, vrijdag ergotherapie 8.30 – 17uur

MST Enschede : donderdag 8.30 – 18uur

Hardenberg – Hof van Pepijn 13: woensdag 8.30 – 17.30uur

Hoe worden de behandelingen gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar?

Behandelingen worden rechtstreeks bij je zorgverzekeraar ingediend.
Ben je verzekerd bij een verzekeraar waar wij geen contract mee hebben? In dat geval sturen we jou onze factuur; deze moet je zelf bij je verzekeraar indienen.

Is een verwijzing van een arts nodig?

Nee, wij zijn een vrij toegankelijke praktijk. Bij ons is iedereen welkom, ook zonder verwijzing.

Is een behandeling aan huis mogelijk. Hoe werkt dat?

Ja, als je niet in staat bent bij ons te komen is dat mogelijk. Of als een behandeling van bijvoorbeeld ergotherapie moet plaatsvinden in jouw vertrouwde omgeving. Neem daarover contact met ons op.

Hoe lang duurt een intake/behandeling? Wat houdt dit in? Wat moet ik meenemen?

Een intake, ofwel je eerste afspraak duurt 45 minuten. Neem een geldig ID-bewijs mee. Zorg verder altijd voor een handdoek voor op de behandelbank. Een vervolgbehandeling duurt ongeveer 25 minuten.

Mag ik mijn behandelaar zelf kiezen?

Wij kijken naar het specialisme dat nodig is voor jouw klacht. Wanneer meerdere specialisten beschikbaar zijn, mag je uiteraard je voorkeur aangeven.

Hoe kan ik een afspraak maken of wijzigen?

Vul online ons afspraakformulier in. Of neem meer dan 24 uur voor je afspraak contact met ons op als je je afspraak wilt verzetten.

Wat gebeurt er als ik me niet of tijd afmeld of te laat kom op een afspraak?

Je moet je afspraken 24 uur van tevoren annuleren als je niet kan komen. Wij zijn genoodzaakt afspraken die niet of te laat afgezegd worden in rekening te brengen.

Telefoonnummers

 

Ina Alberts 06-24334263
Maartje Hilarius van de Moesdijk 06-39273456
Nicole Schoenmaker 06-38188940
Jeroen Zagers 06-83161457
Merle Alberts 06-29411885

Fysiosmile (ZGT)

Zilvermeeuw 17609 RZ Almelo

Fysiosmile (MST)

Afd. Kaakchirurgie poli 17aHaaksbergerstraat 557512 ER Enschede

Fysiosmile (Enschede)

Eeftinksweg 137541 WE Enschede

Fysiosmile (Hardenberg)

Hof van Pepijn 137772 CW Hardenberg